האשטאג#שעמום למתבגרים

Share on twitter
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

בעולם של תחילת המאה ה-21, כשיש לפנינו אינספור אפשרויות פנאי, בילוי ובידור, למה צעירים משועממים יותר מאשר אי פעם בעבר? בהרצאה קצרה מלווה ברב-שיח מותאם לגילאי תיכון (י‘-יב‘) נבין יחד מהי תופעת השעמום בעידן של התפתחות טכנולוגית ותקשורתית מואצת ותחת עומס רב של גירויים. מדוע חלק מאיתנו שוקע לתוך השעמום בעוד שאחרים מצליחים להתמודד איתו בהצלחה ולצמוח מתוכו? האם אנחנו אמורים להיות עסוקים 100% מהזמן? מה עושים כשמשעמם בשיעור, בהפסקה, אחרי הצהרים, בחופשה, או כשפשוט מרגישים ש"אין מה לעשות"? האם כל החיים יהיה לנו משעמם לפעמים, או שבסוף זה עובר? בהרצאה ניתן כלים מועילים שעוזרים לחיות לצד השעמום, להתמודד איתו בהצלחה, ולצמוח ממנו. לאחר ההרצאה תערך שיחה פתוחה בהשתתפות התלמידים: זמן להעלות שאלות ותהיות, ולהתיחס נקודתית לנושאים שתלמידים בוחרים להעלות.

משך זמן ההרצאה

הארוע כולל הרצאה של 25-30 דקות ובסופה 30 דקות נוספות של שיחה פתוחה ומענה על שאלות. מומלץ ליצור קשר כדי לתאם את אופי השיחה הפתוחה מראש.

למי מיועד?

ההרצאה מיועדת למתבגרים בגילאי כיתות י'-יב'. מתאימה לבתי ספר, מרכזי נוער, וכל מסגרת תואמת-גיל.

ציוד נדרש

טלוויזיה, צג מחשב, או מקרן. אם מדובר בחלל גדול יש לוודא שקיים מיקרופון והגברה באמצעות רמקולים.

* ניתן להכין הרצאה בהזמנה של נושאים ספציפיים בתיאום מראש.

"גדי, תודה רבה על בוקר מלמד ומהנה בבית הספר. התלמידים נהנו לשמוע על השעמום ולהבין איך הוא משפיע על החיים שלהם ואיך אפשר להתמודד איתו טוב יותר בבית הספר ומחוצה לו. השיחה עם התלמידים היתה מאד מוצלחת. ממליצה בחום."
נעמה, כרמל-זבולון

לפרטים והזמנת ההרצאה השאירו פרטים

דילוג לתוכן